تای ماساژ کششی

تای ماساژ کششی

تای ماساژ کششی یکی از بالاترین سطوح ماساژ تایلندی است. این نوع ماساژ تاثیر قابل توجهی بر کل بدن و دستگاه عضلانی-اسکلتی مراجع دارد.

حتی چند ساعت از این ماساژ به طور قابل توجهی وضعیت عمومی فرد را تسهیل می کند، حرکات مفاصل را بهبود می‌بخشد، دامنه حرکات را افزایش می‌دهد و باعث افزایش انرژی و بهبود خلق و خوی می‌گردد.

ماهیت ماساژ انجام مجموعه ای خاص از کشش ها و پیچش‌های متوالی است. تمرینات با بررسی عمیق و دقیق تمام عضلات، رباط‌ها و تاندون ها ترکیب می‌شوند.

تکنیک تای ماساژ کششی

تکنیک تای ماساژ کششی

به موازات آن، تحریک فعال لنف و خون انجام شده که به شما امکان می دهد سمومی را که پس از انجام تمرینات ورزشی یا در فرآیند “رکود” عضلات در بافت های نرم بدن جمع می شوند، به طور موثر و سریع از بین ببرید. تمام حرکات به آرامی انجام شده و نه تنها یک اثر شفابخش، بلکه یک اثر آرامش بخش نیز دارد.

حرکات تای ماساژ کششی شامل استفاده ترکیبی از تکنیک های یوگا و ماساژ آیورودا است. پیچش‌ها و کشش‌های مورد استفاده در حرکات کششی مشابه آساناهای یوگا است، اما ملایم‌تر است. شدت حرکات توسط ماساژتراپیست و بر اساس وضعیت و راحتی مراجع انتخاب می شود.

تای ماساژ کششی

تکنیک تای ماساژ کششی

تای ماساژ کششی برای مشکلات ذیل اثربخش است:

مواردی که تای ماساژ کششی می‌تواند بر آن اثر بگذارد

1-  اضافه وزن؛

2- عدم انعطاف ستون فقرات و مفاصل؛

3- کار بیش از حد عضلانی؛

4- استرس، تحریک پذیری، عصبی بودن؛

5-  خستگی مزمن و خستگی عمومی؛

6-  سردردهای مزمن؛

7- اختلالات خواب، افسردگی.

استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های تای ماساژ کششی به شما این امکان را می‌دهد تا مراجع در حالی که در یک محیط دلپذیر و آرامش‌بخش می‌برد، انسداد انرژی موجود در نواحی مختلف بدنش از بین رفته، از استرس رهایی یابد، آمادگی جسمانی و تندرستی را بدون انجام تمرینات خسته‌کننده و خستگی به دست آورد.

تای ماساژ کششی

تکنیک تای ماساژ کششی

مهمترین مساله برای ماساژ تراپیست‌ها این است که این تکنیک به آنها اجازه می‌دهد تا با عضلاتی که نمی‌توان در آن ها با دست، کشش ایجاد کرد، کار کنند.

تفاوت تای ماساژ کششی و تای ماساژ سنتی:

در تای ماساژ سنتی، تمرکز بر تحریک مسیرهای انرژی (سن) است و در هر گام تعدادی تکنیک کششی نیز انجام می‌شود.

در تای ماساژ کششی، تمرکز بر کشش عضلات با استفاده از تکنیک‌های کششی است و بر مسیرهای انرژی (سن) به صورت مجزا کار نمی شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *